check list - meeting planner

OD CZEGO ZACZĄĆ ORGANIZACJĘ SPOTKANIA FIRMOWEGO

Jesteśmy po to, aby stworzyć oraz sprawnie przeprowadzić imprezę najbardziej oryginalną, efektywną i efektowną.
Przy tego typu działaniach najważniejsza jest dobra wymiana informacji. Zastanów się więc nad tym, co tak naprawdę mamy wspólnie przygotować? Oto cztery zasadnicze pytania:

1. Po co to robisz?   
Niby oczywiste, ale przemyśl to pytanie starannie. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć realizując to spotkanie?

2. Dla kogo to robisz?
Oceń grupę i zrób jej krótką charakterystykę. Inne potrzeby mają pracownicy, inne klienci, inne kontrahenci.

3. Co już było?
Pewnie macie już jakieś doświadczenia. Twoja konkurencja też organizuje podobne spotkania. Popytaj dookoła i oceń najciekawsze oferty.

4. Ile masz na to w budżecie?
Wiedząc jakie są ramowe założenia finansowe, możemy przygotować bardzo precyzyjną propozycję.

Wykorzystaj w pełni nagromadzoną przez nas wiedzę oraz zdrowy braku szacunku dla słowa niemożliwe i skontaktuj się z nami określając swoje oczekiwania.